Τρίτη 25 Σεπτεμβρίου 2018

διεθνων και ευρωπαικων σπουδων παμακ μορια 2015

Οι αξιωματούχοι της Βορείου Κορέας αλλά και ο ίδιος ο Κιμ Γιονγκ Ουν δεν «πρόδωσαν» με τις κινήσεις τους το ταξίδι του ηγέτη της Βορείου Κορέας στην Κίνα – την πρώτη του επίσημη επίσκεψη στο εξωτερικό από τη στιγμή ανάληψης των καθηκόντων του το 2011.


Παρότι το ταξίδι αυτό, αλλά και η συνάντησή του με τον Κινέζο πρόεδρο Σι Τσινπίνγκ, είναι ιστορικής σημασίας, το μέσο μεταφοράς που επέλεξε ο ηγέτης της Βορείου Κορέας έχει βρεθεί στο επίκεντρο των… συζητήσεων.


διεθνων και ευρωπαικων σπουδων παμακ μορια 2015

σοκολατάκια αμυγδάλου

Όπως αναφέρει το CNNi, δεν είναι γνωστές πολλές πληροφορίες για το τρένο. Τα σκούρα πράσινα βαγόνια με τις κίτρινες ρίγες, όμως, εντείνουν τις υποψίες ότι πρόκειται για το ίδιο τρένο που χρησιμοποιούσαν για τις μετακινήσεις τους και οι προηγούμενοι ηγέτες της χώρας, ο παππούς του Κιμ Γιονγκ Ουν, Κιμ Ιλ-σονγκ, και ο πατέρας του Κιμ Γιονγκ Ιλ.


Μάλιστα, ο Κιμ Γιονγκ Ιλ φέρεται να διοργάνωνε και δείπνα για τους επισκέπτες του τρένου.


ανεπιθυμητες επεκτασεις

2018 03 28T000000Z 1751482694 RC12B26989C0 RTRMADP 3 NORTHKOREA MISSILES CHINA
Πηγή: KCNA/via Reuters


Σύμφωνα με δημοσίευμα της νοτιοκορεάτικης εφημερίδας Chosun IIbo το 2009, το τρένο του Κιμ Γιονγκ Ιλ είχε 90 βαγόνια, ήταν αλεξίσφαιρο και κινείτο με περίπου 60χλμ ανά ώρα.


«Το τρένο ήταν αλεξίσφαιρο, είχε χώρους για συνεδριάσεις και υπνοδωμάτια. Δορυφορικά τηλέφωνα και τηλεοράσεις έχουν τοποθετηθεί ώστε ο ηγέτης της Βορείου Κορέας να ενημερώνεται και να είναι σε θέσει να δώσει εντολές» έγραφε τότε η εφημερίδα, και συνέχιζε: «Πριν το τρένο του Κιμ πλησιάσει στο σταθμό, έκλειναν το ρεύμα στις ράγες για να μην μπορεί να κινηθεί κανένα άλλο τρένο».


Κατά τις ίδιες πληροφορίες, οι στάσεις ήταν… περίπλοκη υπόθεση για το τρένο.




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου